مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:052020-06-24سياسي

الزام به مراجعه به قوه قضاییه برای گواهی عدم سوء پیشینه حذف شد


نیاز مردم به مراجعه به قوه قضاییه و گرفتن گواهی عدم سوءپیشینه به منظور ارائه به نیروی انتظامی بطور کامل مرتفع شد.

  - معاون امور اقتصادی و دارایی گفت: نیاز مردم به مراجعه به قوه قضاییه و گرفتن گواهی عدم سوءپیشینه به منظور ارائه به نیروی انتظامی بطور کامل مرتفع شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت اقتصاد، محمد علی دهقان دهنوی گفت: تسهیل اختیارات نیروی انتظامی در حوزه اصناف و اماکن عمومی، حذف و اصلاح موادی از آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تصویب دو عنوان از مجوزهای سازمان اداری و استخدامی کشور از جمله مصوبات جلسه دیروز این هیأت بود.

وی افزود: هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در این نشست مقرر نمود، از لحظه ثبت نام متقاضی در سامانه G4b، امکان دسترسی و برداشت بانک اطلاعاتی متقاضیان برای نیروی انتظامی فراهم شود و در همین راستا نیروی انتظامی موظف است حداکثر ظرف 15 روز نظر خود را در سامانه اعلام نماید که عدم پاسخگویی ظرف 15 روز به منزله پاسخ مثبت محسوب می شود.

وی در این ارتباط توضیح داد: یکی از موضوعات مهمی که در ارتباط با مجوزهای صنفی وجود داشت، در رابطه با بررسی هایی بود که نیروی انتظامی برای صدور مجوزهای صنفی انجام می داد که این بررسی ها شامل موضوعات امنیتی، ترافیکی و … می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام به مراجعه به قوه قضاییه برای گواهی عدم سوء پیشینه حذف شد

الزام به مراجعه به قوه قضاییه برای گواهی عدم سوء پیشینه حذف شد