مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:152020-06-24سياسي

آب؛ در گران بهایی در ساحل خلیج فارس/ هدرش ندهیم


آب آشامیدنی سالم و با کیفیت، در گران بهایی در سواحل جنوبی ایران است که مردمان این دیار بیش از دیگران قدر آن را می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی خسروی در یادداشتی به بیان پیچیدگی های آبرسانی به شهرها و روستاهای هرمزگان پرداخته است.

آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در همه جای ایران یک نعمت بزرگ است که برای تأمین مداوم و مستمر آن، تلاش های غیرقابل باوری در جریان است تا با بازکردن شیرآب در منازل خود بتوانیم از آن بهره مند شویم و چه بسیار آبادی ها که بدلیل نبود آب بخصوص در یک دهه اخیر خالی از سکنه شده اند و حتی قطره آبی برای نوشیدن آنها نیز در دسترس نبوده است.

آب اما در هرمزگان روایت دیگری دارد.

آب در کنار دریا برای مردمان ساحل نشین هرمزگان بسیار پیچیده تر و با کوششی مضاعف حاصل شده است و مردمان این منطقه نیز قدر آب را دوچندان می دانند.

شهرهای مختلف هرمزگان بدلیل کم آبی های پرتنش در طول دهه های اخیر در معرض آسیب ها و سختی های فراوانی بوده اند به طوری که توسعه آنها در معرض آسیب جدی قرار داشت اما همتی بلند در عرصه آبرسانی به این شهرها موجب شد تا هرمزگان جانی تازه بگیرد و بتواند برای افق های آینده خود هرچه بهتر برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب؛ در گران بهایی در ساحل خلیج فارس/ هدرش ندهیم

آب؛ در گران بهایی در ساحل خلیج فارس/ هدرش ندهیم