مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:252020-06-24اجتماعي

مترو «تهران» به منطقه 5 رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به لزوم توسعه شمالی خط 7 متروی تهران گفت: به دلیل اینکه منطقه 5 از مناطق تقریباً بدون مترو در پایتخت است، - مدیر عامل شرکت متروی تهران عنوان کرد: با توسعه شمالی خط 7 متروی تهران در نهایت چرخش قطار ها در جنوب خط از ورزشگاه تختی و در شمال خط از جنت آباد شمالی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به لزوم توسعه شمالی خط 7 متروی تهران گفت: به دلیل اینکه منطقه 5 از مناطق تقریباً بدون مترو در پایتخت است، لزوم توسعه مترو در این منطقه ضروری است.

او تاکید کرد: خوشبختانه شهرداری منطقه 5 نیز برای توسعه مترو در منطقه همکاری های خوبی با شرکت مترو دارد.

امام با اشاره به تفاهم نامه سال 93 دانشگاه آزاد و شهرداری تهران برای توسعه خط 7 از میدان کتاب به دانشگاه علوم تحقیقات اظهار کرد: متاسفانه چند سال این تفاهم نامه بلاتکلیف ماند، اما در سال گذشته ابلاغیه ساخت ادامه ایستگاه میدان کتاب به سمت دانشگاه علوم تحقیقات به پیمانکار ارسال شد.

او افزود: در این صورت مکان یابی پارکینگ شمالی خط 7 تغییر کرده و با تامین منابع مالی در قطعه زمینی به مساحت 4 هکتار در جنت آباد شمالی که توسط شهرداری منطقه 5 تامین شده پارکینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو «تهران» به منطقه 5 رسید

مترو «تهران» به منطقه 5 رسید