مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:252020-06-24ورزشي

دستور وزیر ورزش برای اتمام احداث سالن 6 هزارنفری بجنورد


مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی استان کردستان طی هفته آینده توسط رییس جمهور گفت: وزیر ورزش همچنین برای اتمام احداث سالن 6 هزارنفری بجنورد تا پیش از پایان دولت دستور داده است.

- حسن کریمی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به امکان میزبانی استادیوم های کشور از مسابقات آسیایی و جهانی اظهار کرد: ورزشگاه آزادی تهران ازجمله بهترین ورزشگاه های منطقه محسوب می شود که طی سالیان اخیر و به خصوص برای فینال جام باشگاه های آسیا نواقص آن رفع شده و امکان میزبانی ها جهانی و آسیایی را داراست.

وی به ظرفیت سایر استان ها برای میزبانی های مهم فوتبال اشاره کرد و گفت: ورزشگاه های احداث شده در شیراز، مشهد، اصفهان و اهواز نیز در جمع استادیوم های دارای استانداردهای لازم برای میزبانی مسابقات جام ملت های آسیا هستند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ادامه به مهم ترین پروژه های این شرکت در کشور اشاره کرد و گفت: علاوه بر پروژه استادیوم 15 هزارنفری و سالن 6 هزارنفری خراسان شمالی در استان های البرز، کرمانشاه و ساری پروژه های مهمی در حال اجرا است.

وی از سالن ورزشی کردستان توسط رییس جمهور طی هفته آینده نیز خبر داد و گفت: این پروژه به صورت ویدئوکنفرانس توسط رییس جمهور افتتاح می شود و تلاش می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر ورزش برای اتمام احداث سالن 6 هزارنفری بجنورد

دستور وزیر ورزش برای اتمام احداث سالن 6 هزارنفری بجنورد