مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:352020-06-24سياسي

پاسخ شهردار قزوین به ابهامات یک عضو شورا


یک عضو شورای شهر قزوین ابهاماتی از قبیل ارائه هدایای مختلف و انتصاب های جهت دار شهردار را مطرح کرده بود که شهردار قزوین با صدور بیانیه ای به آن ها پاسخ داد و اعضای شورای شهر این ابهامات را نادرست دانستند.

- ایسنا/قزوین یک عضو شورای شهر قزوین ابهاماتی از قبیل ارائه هدایای مختلف و انتصاب های جهت دار شهردار را مطرح کرده بود که شهردار قزوین با صدور بیانیه ای به آن ها پاسخ داد و اعضای شورای شهر این ابهامات را نادرست دانستند.

محسن حق شناس یکی از اعضای فراکسیون اقلیت شورای شهر قزوین در جلسه پیشین شورای شهر (27 خرداد) که به صورت علنی برگزار شد، در نطق بیش از دستور سؤالاتی از شهردار قزوین در خصوص منابع هدایای پرداختی به شورای شهر، سهم تفکیک شهرداری در پروژه های هفت سنگان و شهرک اندیشه و چگونگی انتصابات پرسنل شهرداری مطرح کرد، پرسش هایی که با استقبال فعالان فضای مجازی روبه رو شد و افراد مختلف خواستار شفافیت شهردار و شورای شهر در این حوزه شدند.

هنرور، نماینده شهردار قزوین در جلسه علنی شورای شهر قزوین با اشاره به نطق بیش از دستور محسن حق شناس جوابیه شهردار قزوین نسبت به این نطق را قرائت کرد، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین در این نامه بیان کرده است: در ابتدای ورود به شورای شهر و ارائه به عنوان کاندیدای منصب شهرداری گفتم که با توجه به نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شهردار قزوین به ابهامات یک عضو شورا

پاسخ شهردار قزوین به ابهامات یک عضو شورا