مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:452020-06-24سياسي

تاریخ شهادت می دهد حاج قاسم جلوی تروریست ها ایستاد اما ترور شد


معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه بیان داشت: تاریخ شهادت خواهد داد جبهه مقاومت اسلامی به فرماندهی سردار ایرانی سپهبد قاسم سلیمانی شجاعانه در مقابل تروریسم تکفیری و حامیان و پشتیبانان آن ایستاد ولی رژیم آمریکا با ترور این سردار رشید ایرانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس همزمان با هفته قوه قضاییه، امروز چهارشنبه 4 تیر علی باقری معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و مهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها با جمعی از سفرای کشور های خارجی حاضر در ایران اسلامی دیدار کردند.

معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه گفت: قرن ها پیش از آن که مدعیان حقوق بشر چشم به جهان بگشایند، پرچم قرآنی کرامت فرزندان آدم در دستان ملت های مشرق زمین به اهتزاز در آمد.

وی ادامه داد: صد ها سال پیش از آن که عبارت حقوق بشر در ادبیات سیاسی   وارد شود، مبانی حقوقی حقوق بشر در قالب پیمان مالک اشتر از سوی امام علی علیه السلام به جهانیان عرضه شد.

باقری خاطرنشان کرد: قرن ها پیش از آن که کشور های مدعی حقوق بشر به نقشه جغرافیایی کرهی زمین اضافه شوند، انسان های ژرف اندیشی در این سرزمین اسناد مستحکمی برای صیانت از حقوق بشر تدوین کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ شهادت می دهد حاج قاسم جلوی تروریست ها ایستاد اما ترور شد

تاریخ شهادت می دهد حاج قاسم جلوی تروریست ها ایستاد اما ترور شد