مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:552020-06-24دانش

پژوهشگاه فضایی ایران موافقت قطعی شورای گسترش را دریافت کرد


پژوهشگاه فضایی ایران از شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، موافقت قطعی گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه مورخ 28 اردیبهشت سال 1399، با درخواست تبدیل وضعیت پژوهشگاه فضایی ایران از اصولی به قطعی موافقت کرد.

وی ادامه داد: این موضوع، طی نامه ای از سوی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و رییس کمیسیون پژوهش و فناوری شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در 31 خرداد سال جاری به پژوهشگاه فضایی ایران ابلاغ شده است.

صمیمی توضیح داد: این مجوز با عنایت به رعایت قوانین مربوط در جهت اخذ موافقت قطعی برای مراکز پژوهشی و مدارک و مستندات ارائه شده از فعالیت های پژوهشگاه فضایی ایران در خصوص دستاوردهای حاصله در این سال ها در عرصه علم و فناوری های فضایی کشور صادر شده است.

وی یادآور شد: پژوهشگاه فضایی ایران در طول 8 سال فعالیت خود، از اسفند سال 90 که از شورای گسترش وزارت علوم مجوز تاسیس گرفته تاکنون، فعالیت های گسترده ای در عرصه فضایی کشور داشته که از جمله آنها طراحی و ساخت سامانه های ماهواره ای مانند ناهید 1 و 2، پارس1 و بلوک انتقال مداری، بالن های استراتسفری، خدمات فضاپایه با استفاده از سنجش از دور و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه فضایی ایران موافقت قطعی شورای گسترش را دریافت کرد

پژوهشگاه فضایی ایران موافقت قطعی شورای گسترش را دریافت کرد