مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:552020-06-24اقتصادي

ثبت نام تسهیلات 6 میلیون تومانی برای مشاغل آسیب دیده


مدیرکل راه و شهرسازی همدان از ثبت نام تسهیلات 6 میلیون تومانی برای مشاغل آسیب دیده از کرونا در حوزه حمل و نقل برون شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، داریوش حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا از ابتدای اسفندماه سال گذشته، تعطیلی دو ماهه تعداد زیادی از مشاغل به خصوص در حوزه حمل و نقل برون شهری را در پی داشته که سبب متضرر شدن بسیاری از رانندگان شاغل در این حوزه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: با هدف جبران بخشی از خسارات وارده به این مشاغل در اثر شیوع بیماری کرونا تفاهم نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضاء شده که بر اساس آن تسهیلات 6 میلیون تومانی به رانندگان مسافری بین شهری با نرخ سود 12 درصد و با بازپرداخت 24 ماهه و تنفس چهار ماهه در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: رانندگان پس از دریافت پیامک می توانند نسبت به تکمیل ثبت نام خود در سامانه کارا به آدرس https://kara.

mcls.

gov.

ir اقدام کنند.

حسینی یادآور شد: نظر به هماهنگی های صورت گرفته با سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی، تعریف سطوح نمایندگان استانی از طریق ستاد وزارتخانه انجام گرفته و مسئولیت نظارت فرابخشی بر عملکرد سامانه مذکور و ایجاد دسترسی برای کاربران سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام تسهیلات 6 میلیون تومانی برای مشاغل آسیب دیده

ثبت نام تسهیلات 6 میلیون تومانی برای مشاغل آسیب دیده