مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 11:052020-06-24سياسي

ارائه خدمات آستان قدس به 48328 مازندرانی


مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران از ارائه خدمت نمایندگی آستان قدس رضوی این استان به 48328 مازندرانی خبر داد.

- ایسنا/مازندران مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران از ارائه خدمت نمایندگی آستان قدس رضوی این استان به 48328 مازندرانی خبر داد.

محمد اسماعیل امام زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: کانون های خدمت رضوی از مردمی ترین تشکیلات کشور محسوب می شوند که خدمات شایانی را ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه نظام خادمیاری مبتنی بر تقاضا و داوطلبی است، افزود: حدود 15 سال است که تشکیلات مردمی زیر سایه خورشید از ظرفیت جوانان داوطلب خادمیاری استفاده می کند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران گفت: 15 گروه جهادی از خادمیاران در سال گذشته در امر بهسازی و نوسازی مسکن نیازمندان فعال بودند و در مجموع سال گذشته بابت خدمات ارائه شده به بیش از 48 هزار و 328 نفر حدود 15 میلیارد و 322 میلیون تومان هزینه شده است.

امام زاده ادامه داد: 200 کانون محله ای داریم که خادمیاران در این کانون های محلی فعالیت می کنند، شناسایی محرومان، ثبت نیازها و رفع مشکلات آنها بخشی از فعالیت هایی است که در این کانون های محله ای صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات آستان قدس به 48328 مازندرانی

ارائه خدمات آستان قدس به 48328 مازندرانی