مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 11:152020-06-24اقتصادي

کاهش 30 درصدی گردشگری طی چند سال آینده


معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه پیش بینی می شود کاهش 30 درصدی را در حوزه گردشگری طی چند سال آینده شاهد باشیم گفت: کرونا موجب می شود تا 49 میلیون نفر کاهش سفر داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان مسعود ملکی بعد از ظهر امروز در دومین نشست تخصصی کرونا و کسب و کارهای آسیب دیده با محوریت گردشگری اظهار کرد: کرونا موجب خسارت زیادی در حوزه گردشگری شد اما حوزه گردشگری برای تأمین سلامت مردم مجبور به سکوت شد.

و با تاکید بر اینکه گردشگری متحمل میلیاردها دلار ضرر شد زیرا درآمد گردشگری غیرقابل انباشت است افزود: سازمان جهانی گردشگری طی بیانیه ای اعلام کرد ویروس کرونا بین پنج تا هفت سال آینده نیز خسارت خود را به گردشگری وارد خواهد کرد.

معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به اینکه پیش بینی می شود کاهش 30 درصدی را در حوزه گردشگری طی چند سال آینده شاهد باشیم افزود: کرونا موجب می شود تا 49 میلیون نفر کاهش سفر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در علیصدر اگر30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل درآمد داشته باشیم هم خوب است چون علیصدر شرکتی درآمد ـ هزینه است افزود: شورای جهانی گردشگری اعلام کرده اقتصاد جهانی با تهدید روبروست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی گردشگری طی چند سال آینده

کاهش 30 درصدی گردشگری طی چند سال آینده