مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 11:152020-06-24سياسي

مردم را محرم بدانید/ موضع خود را شفاف کنید


مطالبه جدی بسیاری از مردمی که آقایان وکلای مجلس نمایندگی آنان را در خانه ملت به عهده دارند، این است که نظراتشان را با مردم به اشتراک بگذارند و به صورت شفاف بگویند چه نظری را در بزنگاه های تاریخی داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرکزاری فارس از شیراز٬ تایید اعتبارنامه غلامرضا تاج گردون نماینده جنجالی شهرستان گچساران درحالی در کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی انجام شد که طبق خبرهای واصله تنها دو نفر از اعضای این کمیسیون رای مخالف داشته اند.

  نوشته پیش رو نه قصد تایید غلامرضا تاج گردون را دارد و نه اینکه بخواهد نمایندگان مجلس را به رد اعتبارنامه سوق دهد٬ هرچند یکی از اصحاب رسانه اردوگاه اصلاح طلب مدعی افشای اسنادی در مورد ارتباط بین تعدادی از نمایندگان با تاج گردون شده است٬ اما مطالبه جدی بسیاری از مردمی که آقایان وکلای مجلس نمایندگی آنان را در خانه ملت به عهده دارند، این است که نظراتشان را با مردم به اشتراک بگذارند و به صورت شفاف به مردم بگویند به عنوان نماینده های آنان چه نظری را در بزنگاه های تاریخی داشته اند.

بسیاری از نمایندگان مجلس در حالی وارد این ارگان قانون گذاری شده اند که خود را در مکتب سردار شهید سلیمانی می دانند و باید در این راستا یادآور شویم که رهبر معظم انقلاب درمورد سردار شهید سلیمانی فرمودند شهید سلیمانی هم دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم را محرم بدانید/ موضع خود را شفاف کنید

مردم را محرم بدانید/ موضع خود را شفاف کنید