مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 11:402020-06-24اقتصادي

ارائه 170 میلیارد تومان وام اشتغالزایی به نیازمندان خراسان شمالی


بنا داریم در سال جاری 5 هزار شغل برای نیازمندان خراسان شمالی ایجاد و 170 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی ارائه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید مرتضی بختیاری ظهر امروز در دیدار استاندار خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: طی رزمایش مواسات در خراسان شمالی مردم استان 30 هزار بسته غذایی با ارزش 200 هزار تومان به نیازمندان اهدا کردند که این امر نشان از شور انقلابی مردم دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به ایجاد 3 هزار و 400 شغل با اعتبار 143 میلیارد تومان در سال 98 برای نیازمندان خراسان شمالی بیان کرد: در سال جاری بنا داریم 5 هزار شغل برای نیازمندان استان ایجاد کنیم و 170 میلیارد تومان تسهیلات ارائه دهیم.

وی با اشاره به سکونت 44 درصد مردم خراسان شمالی در روستاها افزود: با ایجاد اشتغال پایدار باید از مهاجرت مردم به شهرها جلوگیری کنیم.

بختیاری از انعقاد تفاهم نامه با استانداری خراسان شمالی در حوزه های مسکن، اشتغال و ازدواج خبر داد و تصریح کرد: باید مشکل نیازمندان استان فاقد مسکن با اولویت یتیم ها و سپس خانواده های بالای 3 نفر را حل کنیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: طبق تفاهم نامه ای که امروز نهایی می شود تا حداکثر 18 ماه آینده یتیمان فاقد مسکن خراسان شمالی صاحب مسکن می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 170 میلیارد تومان وام اشتغالزایی به نیازمندان خراسان شمالی

ارائه 170 میلیارد تومان وام اشتغالزایی به نیازمندان خراسان شمالی