مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 12:102020-06-24پزشكي

زنان و کودکان قربانیان اصلی اختلال در نظام های درمانی جهان


یک کارشناس بهداشت بانک جهانی هشدار داد که میلیون ها زن و کودک در کشورهای فقیر در معرض خطر هستند چرا که همه گیری کووید-19 خدمات بهداشتی را که به آن ها متکی هستند، - یک کارشناس بهداشت بانک جهانی هشدار داد که میلیون ها زن و کودک در کشورهای فقیر در معرض خطر هستند چرا که همه گیری کووید-19 خدمات بهداشتی را که به آن ها متکی هستند، مختل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مونیک ولدر- رییس دبیرخانه مرکز تأمین بودجه بانک جهانی (GFF) - در مصاحبه ای به رویترز گفت: این آژانس به شدت برای شمار کودکانی که از برنامه واکسیناسیون جا مانده، زنانی که بدون کمک پزشکی فرزندان خود را به دنیا آورده و در تأمین داروهای زندگی بخشی مانند آنتی بیوتیک ها به مشکل می خورند، نگرانی دارد.

ولدر ضمن ابراز نگرانی از بروز اتفاقات این چنینی به ویژه در کشورهای جنوب صحرای آفریقا اظهارکرد: مطالعات مرکز تأمین بودجه بانک جهانی از اولین بررسی های صورت گرفته بر تأثیر همه گیری کووید-19 بر سلامت زنان و کودکان است.

از اواخر ماه مارس، مرکز تأمین بودجه بانک جهانی نظرسنجی ماهانه ای را با کارمندان محلی در 36 کشور انجام داده است تا تأثیر کووید-19 را در ارایه و دسترسی خدمات درمانی اساسی به زنان، کودکان و نوجوانان بررسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان و کودکان قربانیان اصلی اختلال در نظام های درمانی جهان

زنان و کودکان قربانیان اصلی اختلال در نظام های درمانی جهان