مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 12:452020-06-24سياسي

ضرورت بازگشایی مرزها و گسترش مبادلات تجاری و کالایی ایران و پاکستان


رییس جمهور روابط ایران و پاکستان را صمیمانه و برادرانه خواند و گفت: دو کشور همواره در لحظات سخت و تاریخی حامی یکدیگر بوده اند.

- رییس جمهور روابط ایران و پاکستان را صمیمانه و برادرانه خواند و گفت: دو کشور همواره در لحظات سخت و تاریخی حامی یکدیگر بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه هنگام دریافت استوارنامه رحیم حیات قریشی سفیر جدید پاکستان در ایران، بر توسعه و تعمیق مناسبات دو جانبه و روابط با پاکستان در همه زمینه ها تاکید کرد و گفت: امیدوارم همکاری دو کشور در تأمین امنیت مرزهای مشترک تداوم و گسترش یابد.

روحانی با اشاره به محدودیت های ایجاد شده در مبادلات مرزی ایران و پاکستان بر اثر شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: با گذشت چند ماه از شیوع این بیماری و با بازگشایی بخشی از مرزها با رعایت پروتکل های بهداشتی، امیدوارم مرزهای دو کشور به روال پیش از کرونا بازگشایی شده و با گسترش فعالیت های بازارچه های مرزی مبادلات تجاری شهروندان دو کشور فعال تر شود.

رییس جمهور همچنین با اشاره به دیدارها و تماس های خود با رییس جمهور و نخست وزیر پاکستان بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن توافقات دو کشور تاکید کرد و گفت: اجرایی شدن توافقات می تواند توسعه بیش از پیش روابط اقتصادی و تجاری تهران – اسلام آباد را به همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازگشایی مرزها و گسترش مبادلات تجاری و کالایی ایران و پاکستان

ضرورت بازگشایی مرزها و گسترش مبادلات تجاری و کالایی ایران و پاکستان