مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 12:552020-06-24سياسي

راه اندازی سامانه صدور گواهی عدم سوء پیشینه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضاییه و در روز عدالت الکترونیک و فن آوری های نوین، سامانه صدور گواهی عدم سوء پیشینه کیفری در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضاییه و در روز عدالت الکترونیک و فن آوری های نوین، سامانه صدور گواهی عدم سوء پیشینه کیفری در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی راه اندازی شد.

وی افزود: روند اخذ گواهی عدم سوء پیشینه کیفری در گذشته منوط به مراجعه مردم به دفاتر پیشخوان دولت و ثبت اثر انگشت و مراجعه به اداره تشخیص هویت و دادسرا برای صدور گواهی بود که با راه اندازی این سامانه تمامی مراحل حذف شده و این خدمت در سریع ترین زمان ممکن و با حداقل ترین هزینه به شهروندان ارائه می شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در خصوص اعتبار و ارزش  این گواهی نیز بیان کرد: این گواهی ها ارزش و اعتبار گواهی های سابق را دارند و تمامی ادارت و سازمان ها مکلف به پذیرش این گواهی هستند.

استفاده از فن آوری های الکترونیک، از اولویت های دستگاه قضا عتباتی ادامه داد: یکی از اولویت های اصلی دستگاه قضایی استفاده از فن آوری ها و بستر الکترونیک برای خدمت رسانی است که مسلماً سرعت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه صدور گواهی عدم سوء پیشینه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

راه اندازی سامانه صدور گواهی عدم سوء پیشینه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی