مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 13:352020-06-24سياسي

مراقبت از جنگل های هیرکانی نگهبان و تجهیزات می خواهد


رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: اگر بخواهیم به صورت دقیق وظایف خود را انجام داده و از منابع طبیعی و جنگل های هیرکانی محافظت کنیم نیازمند 200 نیروی کار دیگر و تجهیزات مدرن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان بابل، محمدصادق طهماسب پور ملکشاه عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از 110 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی شهرستان بابل 79 هزار هکتار جنگلی و 31 هزار هکتار را مراتع تشکیل می دهند.

وی افزود: بابل دارای چهار سرجنگلداری در مناطق شیخ موسی، بندپی شرقی و غربی و درازکلا بابلکنار است که با توجه به تعداد زیاد گذرگاه ها، جاده ها و تجهیزات فرسوده، نیروهای فعلی جان برکف بیش از توان در حال فعالیت هستند.

رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: اگر بخواهیم به صورت دقیق وظایف خود را انجام داده و از منابع طبیعی و جنگل های هیرکانی محافظت کنیم نیازمند 200 نیروی کار دیگر و تجهیزات مدرن هستیم.

طهماسب پور خاطرنشان کرد: اداره منابع طبیعی با توجه به اهمیتی که دارد یک سازمان فراموش شده است که بودجه آن نیز تقلیل یافته و پاسخگوی نیازهای فعلی نیست، از طرفی برای تعرض به منابع طبیعی و ارائه شکایات به دادگاه ها و کارشناسی هزینه نیز باید پرداخت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت از جنگل های هیرکانی نگهبان و تجهیزات می خواهد

مراقبت از جنگل های هیرکانی نگهبان و تجهیزات می خواهد