مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 16:502020-06-24سياسي

ساخت نماهنگ «من نائب الزیاره ام» در تبریز


دبیر برگزاری سیزدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در آذربایجان شرقی از ساخت نماهنگ «من نائب الزیاره ام» در تبریز خبر داد.

- تبریز- دبیر برگزاری سیزدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در آذربایجان شرقی از ساخت نماهنگ من نائب الزیاره ام در تبریز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید مطلبی با اعلام این خبر گفت: نماهنگ من نایب الزیاره ام به مناسبت جشن های زیر سایه ی خورشید همزمان با سالروز ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) در آخرین مراحل ساخت قرار دارد.

دبیر سیزدهمین دوره از سلسله جشن های مردمی زیر سایه ی خورشید آذربایجان شرقی، اهمیت مضاعف برگزاری این جشن های مردمی را دراین ایام که نیازهای معنوی و عاطفی جامعه به عرض توسل و تضرع به ساحت حضرت ثامن الائمه (ع) بیش از پیش به عینه مشاهده می شود، گفت: عوامل سازنده ی این نماهنگ با نیاز سنجی از افکار جامعه به عرض نیاز به ملجاء و امید گاه ایرانیان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با یک نگاه امیدوارانه به تهیه و تولید این نماهنگ در یک بستر بومی با نگاه به یکی از مفاخر شعر آذربایجان مرحوم سعدی زمان اقدام کرده اند.

مطلبی اعلام کرد: این نماهنگ بامشارکت مؤسسه ی جوانان آستان قدس رضوی، بنیاد کرامت امام رضا، شبکه ی جوانان رضوی و گروه فرهنگی مذهبی آیینه تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نماهنگ «من نائب الزیاره ام» در تبریز

ساخت نماهنگ «من نائب الزیاره ام» در تبریز