مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 16:552020-06-24سياسي

تدوین طرح های استانی و ملی جهش تولید/ طرح «جنگل اقتصادی» اجرا می شود


معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به تدوین طرح های استانی و ملی جهش تولید، از اجرای طرح «جنگل اقتصادی» در کشور خبر داد.

- خرم آباد- معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به تدوین طرح های استانی و ملی جهش تولید، از اجرای طرح جنگل اقتصادی در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید پورمحمدی امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه اجرای پروژه های جهش تولید لرستان در سخنانی با بیان اینکه بعد از فرمان مقام معظم رهبری و اعلام سال جاری به عنوان سال جهش تولید ، از دوم فروردین ماه ستادی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تشکیل شد، اظهار داشت: در این ستاد نمایندگان قوای مختلف حضور دارند.

اجرای هزار و 60 میلیارد پروژه جهش تولید در لرستان وی با بیان اینکه همچنین از نهادهای عمومی غیر دولتی مانند بنیادها و بسیج مستضعفان برای حضور در این ستاد دعوت شد، عنوان کرد: نهادهای نظارتی و دستگاه های ملی و تولیدی نیز در این ستاد حضور دارند.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی با تاکید بر اینکه در این ستاد دو نوع طرح تدوین شده است که شامل طرح های ملی و استانی هستند، گفت: خوشبختانه استان لرستان به خاطر عملکرد موفقی که در ستاد اقتصاد مقاومتی داشت، طرح جهش تولید خود را زودتر آماده کرد که در این راستا با کارشناسان ما به تفاهم رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح های استانی و ملی جهش تولید/ طرح «جنگل اقتصادی» اجرا می شود

تدوین طرح های استانی و ملی جهش تولید/ طرح «جنگل اقتصادی» اجرا می شود