مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 17:152020-06-24سياسي

5 واحد تولیدی تعطیل لرستان مورد حمایت قوه قضاییه قرار می گیرد


رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به حمایت ویژه معاونت اجتماعی قوه قضاییه از 5 واحد تولیدی تعطیل این استان گفت: با افراد متعرض به مجتمع کشت و صنعت برخورد قاطع و شدید خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رزم روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت لرستان اظهار داشت: امروز در راستای حمایت قضایی و حقوقی از سرمایه گذاری و در اجرای دستورالعمل ستاد اقتصاد مقاومتی استان، همچنین توجه و تقویت منابع و استعدادهای داخلی کشور و استان و در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و در اجرای تأکیدات رییس محترم قوه قضاییه آیت الله رییسی و در حمایت از سرمایه گذاری، بازدیدی از مجتمع کشت و صنعت فجر صفا که در سه رسته دامپروری، کشاورزی و گردشگری به استعداد 1900 هکتار فعال است، انجام شد.

وی تصریح کرد: تا کنون در این مجتمع برای 1200 نفر ایجاد اشتغال شده است و با تکمیل طرح در آینده تعداد 2500 شغل مستقیم و 10 هزار فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

حمایت ویژه از 5 طرح تولیدی بزرگ لرستان که تعطیل هستند رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه وظیفه ما حمایت از سرمایه گذاری در راستای رفع بیکاری جوانان است، افزود: در کل کشور تفاهم نامه ای بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و معاون اول رییس جمهور، برای راه اندازی مجدد و حمایت از 17 طرح تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 واحد تولیدی تعطیل لرستان مورد حمایت قوه قضاییه قرار می گیرد

5 واحد تولیدی تعطیل لرستان مورد حمایت قوه قضاییه قرار می گیرد