مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 17:502020-06-24ورزشي

فوتبال کرونایی با طعم کارت قرمز / تماشاگران نبودندولی صدایشان بود


اولین بازی فوتبال لیگ برتر بعد از تعطیلات کرونایی جنجالی از آب درآمد ولی در نهایت فولاد خوزستان با پیروزی استقلال تهران را بدرقه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار معوقه تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 21 امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

علی کریمی، عارف غلامی و فرهاد مجیدی از استقلال در این دیدار با دریافت کارت قرمز داور از زمین و روی نیمکت اخراج شدند.

* گل های این بازی را موسی کولی بالی (27)، مجتبی نجاریان (80) برای فولاد خوزستان و روزبه چشمی (12) برای استقلال تهران به ثمر رساندند.

* این بازی را سید مهدی سید علی با کمک محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالی قدر سوت زد و در آن علی کریمی (44) و عارف غلامی (65) از استقلال تهران را از زمین اخراج کرد ضمن اینکه به فرشاد احمدزاده، لوسیانو پری را و زبیر نیک نفس (فولاد) و مهدی قائدی (استقلال) کارت زرد نشان داد.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: شهاب الدین گردان، صالح حردانی (73- مجتبی نجاریان)، عارف آقاسی، موسی کولی بالی، وحید حیدریه، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده (67- عباس بوعذار)، فرشاد احمدزاده (85- زبیر نیک نفس)، محمد قاسمی نژاد (73- صابر حردانی)، حسن بیت سعید و لوسیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال کرونایی با طعم کارت قرمز / تماشاگران نبودندولی صدایشان بود

فوتبال کرونایی با طعم کارت قرمز / تماشاگران نبودندولی صدایشان بود