مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 17:502020-06-24اقتصادي

3 روستای کاشمر فاقد آب شرب بهداشتی هستند


رییس امور آب و فاضلاب شهرستان کاشمر گفت: 3 روستای گندم بر، محمدآباد و کلاته نای فاقد آب شرب لوله کشی و بهداشتی هستند و اکنون تأمین آب این روستاها به صورت روزانه با تانکر آب رسانی می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس امور آب و فاضلاب شهرستان کاشمر گفت: 3 روستای گندم بر، محمدآباد و کلاته نای فاقد آب شرب لوله کشی و بهداشتی هستند و اکنون تأمین آب این روستاها به صورت روزانه با تانکر آب رسانی می شود.

علیرضا عباسی چهارم تیر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بر اساس نتیجه آزمایش ها کیفیت آب شرب شهر کاشمر بهتر از آب معدنی است، اظهار کرد: متأسفانه برخی انشعاباتی که در گذشته واگذار شده خارج از ضوابط و قوانین آبفا بوده است.

وی افزود: چون پایش کیفیت آب شرب یکی از اولویت ها بوده و اجازه نداریم هر منبع آبی را برای شرب استفاده کنیم به زودی آزمایشگاه بیولوژیک شهرستان کاشمر راه اندازی می شود.

عباسی عنوان کرد: اکنون آزمایش های بررسی کیفیت آب شرب شهرستان های خلیل آباد، بردسکن، کوهسرخ و فیض آباد، در آزمایشگاه این شهرستان انجام می شود، آزمایشگاه کاشمر به عنوان یکی از بزرگ ترین و استانداردترین آزمایشگاه های استان خراسان رضوی است.

رییس امور آب و فاضلاب شهرستان کاشمر افزود: اگر چه شهرستان کاشمر از قبل بهترین آب شرب کشور را دارد، اما با بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 روستای کاشمر فاقد آب شرب بهداشتی هستند

3 روستای کاشمر فاقد آب شرب بهداشتی هستند