مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 19:152020-06-24سياسي

روند اجرایی کتابخانه پلدختر راکد مانده است


روند اجرایی کتابخانه شماره 2 این شهر با گذشت 14 سال از آغاز عملیات آن راکد مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، غلامرضا نصیری در نخستین جلسه انجمن و نهضت مطالعه مفید شهرستان پلدختر اظهار داشت: روند اجرایی کتابخانه شماره 2 این شهر در مقایسه با سایر پروژه های کتابخانه ای استان راکد مانده که ادامه آن نیاز به پیگیری جدی مسئولان شهرستانی و استانی دارد.

وی به  نقش کتابخانه های عمومی در پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه و توجیه جمعیتی جهت راه اندازی کتابخانه جدید اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی کتابخانه شماره 2 پلدختر با هدف رفع  نیاز و سهولت دسترسی ساکنان ضلع غربی این شهر در سال 1385 آغاز شد که اکنون با گذشت سال ها عملیات این پروژه راکد مانده است.

رییس شورای اسلامی شهر پلدختر گفت: فعال سازی کارگاه ساخت و به پیمان رفتن پروژه و تکمیل و بهره برداری از فضای کتابخانه شماره 2 پلدختر مطالبه جدی از مسئولان است.

وی به دغدغه های مالی کتابخانه های عمومی در اجرای برنامه های فرهنگی شهرستان اشاره کرد و افزود: مجموعه شهرداری و شورای شهر پلدختر توجه ویژه ای به سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی داشته و تمام تلاش خود در جهت احصاء درآمدها و پرداخت آن باتوجه به تراز مالی شهرداری بکار بسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرایی کتابخانه پلدختر راکد مانده است

روند اجرایی کتابخانه پلدختر راکد مانده است