مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 00:252020-06-24اقتصادي

بیش از 99.5 در صد مردم استان اصفهان از نعمت گاز بهره مند هستند


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در حال حاظر بیش از نود و نه و نیم در صد مردم استان اصفهان از نعمت گاز چه در بخش شهری چه در روستایی بهره مند هستند.

-  سید مصطفوی علوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه  با گازرسانی به  شهر انارک که به زودی مورد بهره برداری قرار میگیرد، 110 شهر استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد، اظهار کرد: عمده روستای بالای بیست خانوار از نعمت گاز بهره مند هستند اما تعداد تعداد اندکی  در شرق استان اصفهان باقی مانده است که انشاالله به زودی به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه  تعدادی از روستاهای منطقه پیش کوه از پشت کوه فریدونشهر عملیات اجراییش در حال انجام است، گفت: طرح جامعی دیده شده تا فاز فاز از بخش هایی از روستای فریدون شهر را از نعمت گاز بهره مند خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه در بخش گازرسانی خانگی استان اصفهان سبز است اما در شرق استان بخاطر اینکه از گاز سی ان جی استفاده شده تعدادی روستا باقی مانده است، افزود:  شهرک های صنعتی استان اصفهان  از نعمت گاز بهره مند هستند و تعداد محدودی باقی مانده است که  در قالب برنامه تببین شده و مصوب شورای اقتصاد،در یکی دو سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 99.5 در صد مردم استان اصفهان از نعمت گاز بهره مند هستند

بیش از 99.5 در صد مردم استان اصفهان از نعمت گاز بهره مند هستند