مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 03:002020-06-24اقتصادي

اختصاص 1060 میلیارد تومان به طرح های استانی و جهش تولید در لرستان


معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به تدوین طرح های استانی و ملی جهش تولید، از اجرای طرح «جنگل اقتصادی» در کشور خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به تدوین طرح های استانی و ملی جهش تولید، از اجرای طرح جنگل اقتصادی در کشور خبر داد.

حمید پورمحمدی در مراسم انعقاد تفاهم نامه اجرای پروژه های جهش تولید لرستان که شامگاه چهارم تیرماه صورت گرفت، با بیان اینکه بعد از فرمان مقام معظم رهبری و اعلام سال جاری به عنوان سال جهش تولید ، از دوم فروردین ماه ستادی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تشکیل شد، اظهار کرد: در این ستاد نمایندگان قوای مختلف ونهادهای نظارتی و دستگاه های ملی و تولیدی حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه در این ستاد دو نوع طرح تدوین شده است که شامل طرح های ملی و استانی هستند، تصریح کرد: خوشبختانه لرستان به خاطر عملکرد موفقی که در ستاد اقتصاد مقاومتی داشت، طرح جهش تولید خود را زودتر آماده کرد که در این راستا با کارشناسان ما به تفاهم رسیده اند و منابع لازم را ما برای استان در نظر گرفته ایم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه برای لرستان در سال جاری، هزار و 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: یک سوم این اعتبار را دولت پرداخت می کند و دو سوم آن را بخش خصوصی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1060 میلیارد تومان به طرح های استانی و جهش تولید در لرستان

اختصاص 1060 میلیارد تومان به طرح های استانی و جهش تولید در لرستان