مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 03:052020-06-24بين الملل

بیانیه سفارت چین در لبنان در رد اظهارات مقام آمریکایی


سفارت چین در لبنان رد واکنش به اظهارات معاون وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد، پکن در همکاری مالی با کشورهای در حال توسعه به حاکمیت همه آنها و قواعد بین المللی احترام می گذارد و هیچ شرط سیاسی برای ارائه وام قائل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اظهارات دیوید شنکر معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک که در آن او چرخش لبنان به سوی شرق را شوکه کننده خواند و اتهاماتی به چین وارد کرد، واکنش پکن را به دنبال داشت.

بر اساس گزارش وبگاه پی سی آر، سه هزار عینک مخصوص و بیش از ده هزار تب سنج بوده است، علاوه اینکه 50 میلیون دلار به سازمان بهداشت جهان برای حمایت از تلاش های جهانی جهت مقابله با کرونا داده است.

چین تأکید کرد که در همکاری مالی با کشورهای در حال توسعه به حاکمیت همه آنها و نیز قواعد بین المللی احترام می گذارد و هیچ شرط سیاسی برای وام هایی که می دهد، قائل نمی شود.

شنکر معاون وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه اخیر خود مدعی شده بود: بیایید به عنوان یک مثال، نگاهی به جیبوتی بیاندازیم.

چین چیزی جز تله و وام های بالا و قراردادهای غیرشفاف سرمایه گذاری، کاری نکرد و همه ما می بینیم که چین چگونه از هر کشوری که نتواند وام های خود را پرداخت کند، چه استفاده ای برای سیطره بر آن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سفارت چین در لبنان در رد اظهارات مقام آمریکایی

بیانیه سفارت چین در لبنان در رد اظهارات مقام آمریکایی