مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 03:202020-06-24پزشكي

چند پرونده کودک آزاری و همسرآزاری سال گذشته در کرمان تشکیل شد؟


مدیرکل پزشک قانونی استان کرمان گفت: سال گذشته 330 پرونده همسرآزاری در پزشکی قانونی استان تشکیل که از این حیث در رتبه پانزده کشوری قرار گرفته ایم که با توجه به اینکه از میانگین کشوری بالاتر می باشیم نیازمند مداخلات جدی اجتماعی از سوی سازمان های مربوطه .

- ایسنا/کرمان مدیرکل پزشک قانونی استان کرمان گفت: سال گذشته 330 پرونده همسرآزاری در پزشکی قانونی استان تشکیل که از این حیث در رتبه پانزده کشوری قرار گرفته ایم که با توجه به اینکه از میانگین کشوری بالاتر می باشیم نیازمند مداخلات جدی اجتماعی از سوی سازمان های مربوطه در این حوزه هستیم ضمن آنکه سال گذشته 100 پرونده کودک آزاری نیز در استان تشکیل شد که در این زمینه نیز در رده استان هایی پایینی کشور قرار داریم.

دکتر عباس آمیان شامگاه چهارشنبه چهارم تیرماه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: پزشکی قانونی یکی از رشته های تخصصی زیرگروه پزشکی است که هم تخصص و فوق تخصص هایی دارد و با علم پزشکی انجام کارهای کارشناسایی برای دستگاه قضا جهت کشف حقیقت و کشف جرم صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جرم ها و نحوه اجرای جرم ها در حال حاضر تنوع بیشتری پیدا کرده است افزود: یک سوم پرونده های تشکیل شده در دادسراها و دادگستری های سراسر استان کرمان نیازمند صدور گواهی پزشگی قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پرونده کودک آزاری و همسرآزاری سال گذشته در کرمان تشکیل شد؟

چند پرونده کودک آزاری و همسرآزاری سال گذشته در کرمان تشکیل شد؟