مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 03:352020-06-25اجتماعي

تبریز پایلوت شهر دوستدار کودک شد


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز گفت: تبریز به عنوان یکی از شهرهای منتخب برای پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب شد.

- محمد عزتی با اعلام این خبر اظهار کرد: مسئولان شهری امانتدار کالبد و روح شهر برای فرزندان این خاک هستند و امید است در سایه همت و تلاش خود و با مشارکت کودکان، میراثی غنی و آباد برای آنان به یادگار بگذارند.

وی اعلام کرد: کودکان شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر 420 هزار نفر، بیش از یک چهارم از جمعیت این شهر را به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: دستیابی به افتخار انتخاب شهر تبریز به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک در نتیجه تلاش های مجموعه شهرداری تبریز و استقرار امور شهر دوستدار کودک و شروع به فعالیت شورای اجرایی شهر دوستدار کودک از سال 97 میسر شده است.

عزتی همچنین همراهی سمن های فعال و توانمند تبریز، همگامی ارگان های دولتی مرتبط و ارائه گزارش موفق از عملکرد شهرداری را در انتخاب تبریز به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک تاثیرگذار دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، پیرو جلسه کمیته ملی هماهنگی شهر دوستدار کودک در وزارت کشور و در چارچوب همکاری های مشترک این وزارتخانه با یونیسف برای اجرای ابتکار جهانی شهرهای دوستدار کودک در ایران، تبریز به عنوان یکی از شهرهای منتخب برای پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز پایلوت شهر دوستدار کودک شد

تبریز پایلوت شهر دوستدار کودک شد