مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 03:502020-06-25اقتصادي

بازاریابی و فروش محصولات از دغدغه های کشاورزی طارم


توسعه کسب و کارهای اینترنتی می تواند در فروش محصولات کشاورزی که از دغدغه های کشاورزان است، کمک کننده باشد.

- ایسنا/زنجان فرماندار طارم گفت: توسعه کسب و کارهای اینترنتی می تواند در فروش محصولات کشاورزی که از دغدغه های کشاورزان است، کمک کننده باشد.

ستار صفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقتصاد وابسته به بخش کشاورزی این شهرستان، اظهار کرد: سیاستکاری دولت، اولویت بندی و پرداخت تسهیلات، در راستای ایجاد ارزش افزوده برای محصولات تولیدی کشاورزان و تولیدکنندگان منطقه بوده و تلاش شده است فضا برای جلوگیری از خام فروشی محصولات فراهم شود، به نحوی که 70 درصد محصول تولیدی زیتون توسط واحدهای خانگی و فرآوری خود منطقه فرآوری و بسته بندی می شود.

وی با بیان این که بالغ بر 30 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در چهار مرحله از محل منابع صندوق توسعه ملی با اولویت راه اندازی واحدهای فرآوری و بسته بندی تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است و مرحله پنجم پرداخت این تسهیلات نیز به زودی آغاز خواهد شد، افزود: هدف از این اقدامات، ایجاد درآمد برای تولیدکنندگان این شهرستان است.

این مسئول با بیان اینکه طارم از بابت تولید مشکلی ندارد ولی به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و پایین بودن حجم تردد در طارم، در مقایسه با شهرهای شمالی همسایه این شهرستان، از باب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی و فروش محصولات از دغدغه های کشاورزی طارم

بازاریابی و فروش محصولات از دغدغه های کشاورزی طارم