مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-25ورزشي

کاراته قم در اندیشه چهارمین مدال جهانی و المپیک


ستاره کاراته استان قم در اندیشه کسب چهارمین مدال از مسابقات کاراته قهرمانی جهان و به دست آوردن سهمیه بازی های المپیک توکیو به تمرین و آماده سازی می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، قم در رشته کاراته قهرمانان و مدال آوران متعددی دارد که موفق به کسب مدال های طلا، نقره و برنز پیکارهای آسیایی و جهانی، بازی های آسیایی، جام جهانی و رقابت های مختلف بین المللی شده اند و پرافتخارترین نفر از بین آنها، امیر مهدی زاده است.

امیر مهدی زاده که مدال آوری را با کسب نشان برنز از مسابقات 2011 قهرمانی آسیا آغاز کرد، در سه دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان به ترتیب موفق به کسب دو نشان طلا و یک مدال برنز شده، کاراته کایی که تنها چهره ایرانی است که موفق به کسب دو طلای مسابقات قهرمانی دنیا شده است و از این نظر رقیب ندارد.

این کاراته کای مطرح و سرشناس در ویترین افتخارات خود تنها مدال پیکارهای المپیک را کم دارد و در ماه های اخیر به شدت درگیر تمرینات و برنامه های متعدد آماده سازی است تا در آخرین شانس کسب سهمیه المپیک که در پاریس فرانسه خواهد بود، با قدرت به مصاف حریفان رفته و سهمیه بگیرد.

علاوه بر پیکارهای انتخابی المپیک که مهدی زاده امید اول کاراته قم برای دست یابی به آن محسوب می شود، مسابقات کاراته قهرمانی جهان نیز دیگر میدانی است که قمی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته قم در اندیشه چهارمین مدال جهانی و المپیک

کاراته قم در اندیشه چهارمین مدال جهانی و المپیک