مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 04:302020-06-25سياسي

سپاه نه اصلاح طلب است نه اصول گرا/اخذ مجوز راه اندازی موزه شهید سلیمانی در کرمان


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه سپاه، سپاه انقلاب اسلامی است افزود: سپاه اصول گرا یا اصلاح طلب نیست بلکه سپاه به دنبال انسجام بوده و نگاه سپاه با ما و بر ما نیست.

- سردار حسین معروفی صبح امروز پنجم تیرماه در دیدار مجمع نمایندگان استان با وی گفت: در مجلس یازدهم باید انسجام محسوسی به وجود آید.

متاسفانه برخی ها به دنبال این بودند که مجلس یازدهم را ضعیف نشان دهند که خوشبختانه تاکنون اعضای مجلس شورای اسلامی هوشمندانه رفتار کرده اند و امیدواریم با یک انسجام مثال زدنی، عملکردی در خور شان انقلاب اسلامی داشته باشید.

وی با تاکید برآنکه فرهنگ انسجام باید زمزمه مجلس یازدهم باشد، تصریح کرد: فلسفه مجمع، یک صدا بودن است، باید در سیاست گذاری هایمان راهبردی ببینیم منافع منطقه ای در نظر گرفته شود و نقطه ای عمل کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خط قرمزهای دارد اما اینکه چه کسی به چه کسی رای داده به ما ربطی ندارد، بیان کرد: سپاه، سپاه انقلاب اسلامی است.

سپاه اصول گرا یا اصلاح طلب نیست بلکه سپاه به دنبال انسجام بوده و نگاه سپاه، نگاه با ما و بر ما نیست.

وی با تاکید بر اینکه یکی از خط قرمزهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم می باشند اظهار کرد: ما آتش به اختیار هستیم و هموار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه نه اصلاح طلب است نه اصول گرا/اخذ مجوز راه اندازی موزه شهید سلیمانی در کرمان

سپاه نه اصلاح طلب است نه اصول گرا/اخذ مجوز راه اندازی موزه شهید سلیمانی در کرمان