مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 05:402020-06-25سياسي

نمودار کرونا در ساوه صعودی شد/محدودیت های جدید در راه است


به دلیل سیر صعودی آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان، محدودیت های جدید کرونایی به منظور کنترل روند پیشرفت بیماری، در این شهرستان اعمال می شود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: به دلیل سیر صعودی آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان، محدودیت های جدید کرونایی به منظور کنترل روند پیشرفت بیماری، در این شهرستان اعمال می شود.

علی میرزایی امروز پنجشنبه پنجم تیرماه در جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه که به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: برداشته شدن برخی محدودیت ها و رعایت نشدن دقیق دستورالعمل بهداشتی از سوی آحاد مختلف جامعه و حضور گسترده مردم در اجتماعات و تجمعات و بی توجهی به فاصله گذاری اجتماعی در دو ماه گذشته آمار مبتلایان را به طور نگران کننده ای افزایش داده است.

وی تصریح کرد: سیر صعودی ابتلا به کرونا نسبت به گذشته نگرانی های مدیریت شهرستان را تشدید کرده است که به نظر می رسد محدود سازی و اعمال شرایط سختگیرانه با اتخاذ تصمیمات جدی و سازوکار مناسب مانع از روند صعودی ابتلا به این بیماری شود.

فرماندار ساوه با تاکید بر اجرایی شدن تمامی پیشنهادات دانشکده علوم پزشکی و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی، از الزامی شدن استفاده از ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمودار کرونا در ساوه صعودی شد/محدودیت های جدید در راه است

نمودار کرونا در ساوه صعودی شد/محدودیت های جدید در راه است