مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 06:002020-06-25سياسي

آگاهی بخشی بزرگترین رسالت ائمه جمعه است


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آگاهی بخشی بزرگترین رسالت ائمه جمعه است، گفت: ائمه جمعه در ایجاد همدلی در فضای استان نقش مهمی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمد علی موهبتی در گردهمایی ائمه جمعه با اشاره به سیلاب سال گذشته در مناطق جنوبی استان؛ اظهار داشت: سیلاب خسارت های فراوانی به بخش های مختلف وارد کرد و دشمن نیز با تمام توان به دنبال سو استفاده از این موضوع بود اما پیام تسکین دهنده رهبر معظم انقلاب، سیل همدلی و سیل مهربانی را روانه استان کرد.

وی بیان کرد: به دنبال این جریان، دولت در بخش کشاورزی و مسکن اعتبارات کلان چند صد میلیاردی مصوب کرد که با توجه به وضعیت اقتصادی و کمبود اعتبار بتوانیم این مصوبات را اجرایی کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در بخش مسکن ساخت 16 هزار و 250 واحد مسکونی و هشت هزار واحد تعمیری در دستور کار قرار گرفته که این امر شاخص های مقاوم سازی و رشد اشتغال و پویایی در بازار را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: 17 هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن محرومین توسط بنیاد مسکن و کمیته امداد امام (ره) ساخته خواهد شد.

موهبتی تصریح کرد: علاوه بر آن در بحث حاشیه نشینی ساخت 2 هزار و 500 واحد در حاشیه شهر چابهار و 10 هزار واحد در حاشیه شهر زاهدان مصوبه دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی بخشی بزرگترین رسالت ائمه جمعه است

آگاهی بخشی بزرگترین رسالت ائمه جمعه است