مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 06:452020-06-25پزشكي

فوت 150 مبتلا به کرونا در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از فوت 150 نفر در همدان به خاطر ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: باید کار فرهنگی وسیعی برای چگونگی زندگی با ویروس کرونا انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری مقدم ظهر امروز در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی نیز با بیان اینکه ما به عنوان سربازان سلامت انجام وظیفه می کنیم؛ در خصوص شرایط خاص جهان بعد از زمان بروز کرونا اظهار کرد: هیچ صاحب نظری اتفاق اخیر کرونا در جهان و درگیری آن را نمی تواند پیش بینی کند.

وی با اشاره به روند بروز کرونا، علائم این بیماری و ناشناخته بودن ویروس اظهار کرد: تاریخ زندگی بشر از ابتدای کرونا تا انتهای آن به طور کامل تغییر می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا یادآور شد: برخورداری از قدرت در جنگ رسانه ای و بیولوژیک در دوران فعلی بسیار بااهمیت است زیرا در ماهیت این جنگ حفظ اقتدار ملی و برخورداری از ابزارهای جدید حرف اول را می زند.

وی مهمترین دستاورد کرونا را نزدیک کردن بشر به پروردگار دانست و گفت: سرعت همه گیری ویروس کرونا بسیار بالاست به طوری که بر اقتصاد جهان نیز به شدت تاثیر گذاشته است.

حیدری مقدم با مقایسه روند خدمت رسانی به بیماران کرونایی در ایران و دیگر کشورها تصریح کرد: امروزه غربالگری مرگ در کشورهای توسعه یافته انجام می شود در حالی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 150 مبتلا به کرونا در همدان

فوت 150 مبتلا به کرونا در همدان