مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 06:502020-06-25سياسي

مبارزه با مفاسد اقتصادی حرکت در مسیر آرمان های شهید بهشتی است


امام جمعه شاهین شهر، سروسامان دادن به فضای مجازی و مبارزه با مفاسد اقتصادی را حرکت در مسیر آرمان های شهید بهشتی دانست.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه شاهین شهر، سروسامان دادن به فضای مجازی و مبارزه با مفاسد اقتصادی را حرکت در مسیر آرمان های شهید بهشتی دانست.

حجت الاسلام قاسم هاشمی صبح امروز (پنجشنبه) در یادواره شهادت دکتر سید محمد بهشتی و 72 تن از یارانشان در گلزار شهدای شاهین شهر، با بیان اینکه جمهوری اسلامی خون بهای صدها شهید بوده و حفظ اقتدار آن از واجبات است، اظهار کرد: غیرت دینی، خروش مردم در سال 1357 را رقم زد به نحوی که با تمام ناملایمات، مشکلات و سختی ها باز پای انقلاب مانده و با وجود اعتراض به برخی موانع، ریشه های نظام را مورد هجمه و حمله قرار نمی دهند.

وی، با اشاره به ظهور حکومت اسلامی در سیطره قدرت های مادی منطقه، افزود: پس از انقلاب 1357 منافع طولانی مدت جبهه کفر با مخاطرات فراوان روبرو شد که برای مقابله در دو جبهه نرم و سخت به مبارزه با این حکومت نوظهور پرداخت.

فرمانده قرارگاه فرهنگی شاهین شهر، با بیان اینکه جهان غرب فاضلاب مدرنیته را برای مقابله با جمهوری اسلامی برگزیده، خاطرنشان کرد: دشمن در جبهه نرم خوراک آلوده و مسموم فکری را در اختیار فرزندان انقلاب قرار داده و در جبهه سخت با سلاح های میکروبی و تسلیحات شیمیایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با مفاسد اقتصادی حرکت در مسیر آرمان های شهید بهشتی است

مبارزه با مفاسد اقتصادی حرکت در مسیر آرمان های شهید بهشتی است