مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 07:202020-06-25اقتصادي

معرفی و تحت درمان قرار گرفتن 2690 معتاد در کمپ های ملایر


فرماندار ویژه ملایر با اشاره به فعالیت 9 کمپ ترک ‏اعتیاد در ملایر شامل هشت کمپ ویژه مردان و یک کمپ زنان، گفت: سال ‏گذشته 2690 معتاد به این کمپ ها معرفی شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر با اشاره به فعالیت 9 کمپ ترک ‏اعتیاد در ملایر شامل هشت کمپ ویژه مردان و یک کمپ زنان، گفت: سال ‏گذشته 2690 معتاد به این کمپ ها معرفی شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

‏ قدرت الله ولدی در جمع خبرنگاران در نشستی که به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، افزود: 990 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بهزیستی در اختیار تعدادی از بهبودیافتگان و ایجاد اشتغال برای 24 نفر از معتادان بهبود یافته، قرار داده شده است.

وی اظهارکرد: تمامی دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان پای کار هستند تا با همراهی و کمک رسانه ها بتوانیم شهری پاک و عاری از معتاد داشته باشیم و ریشه مواد مخدر را بخشکانیم.

ولدی با تأکید بر اینکه پلیس با تمام توان مقابل عاملان و قاچاقچیان مواد مخدر ایستاده است، ادامه داد: همه روزهای سال، روز مبارزه با مواد مخدر است و این مبارزه محدود به زمان و هفته خاصی نیست همچنین مبارزه با مواد مخدر در راستای حفظ سلامت مردم، همه جانبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی و تحت درمان قرار گرفتن 2690 معتاد در کمپ های ملایر

معرفی و تحت درمان قرار گرفتن 2690 معتاد در کمپ های ملایر