مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 07:202020-06-25اقتصادي

بختیاری: 200 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد می شود


رییس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اعتباری بالغ بر 6 هزار و 200 میلیارد تومان در سال جاری برای اشتغال زایی گفت: این اعتبارات در ایجاد 200 هزار شغل برای مددجویان هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آشخانه سید مرتضی بختیاری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: 600 واحد مسکونی روز گذشته در اختیار مددجویان روستایی قرار گرفت که افتتاح آن در شهرستان راز و جرگلان به صورت متمرکز انجام شد.

وی به آخرین وضعیت منازل سیل زده مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی نیز پرداخت و گفت: تمامی خانه ها و منازل سیل زده که نیاز به تعمیرات داشته، نوسازی و تحویل شده اما منازل احداثی تاکنون بالغ بر 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که این خانه ها نیز تیرماه امسال تکمیل و به مددجویان کمیته امداد آسیب دیده از سیل سال گذشته تحویل می شود.

رییس کمیته امداد همچنین از ظرفیت سقف 5 هزار شغل با تسهیلات 170 میلیارد تومانی در خراسان شمالی برای سال 99 خبر داد و افزود: به ازای هر کارآفرینی که 10 مددجوی کمیته امداد را تحت پوشش قرار دهد بالغ بر 500 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا می شود.

وی همچنین با تاکید بر تک رقمی بودن نرخ بیکاری در خراسان شمالی گفت: رکن اصلی اشتغال در کمیته امداد مشاغل خانگی در روستاها و کارهای داخل منزل است که تلاش می شود این شغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیاری: 200 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد می شود

بختیاری: 200 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد می شود