مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 07:202020-06-25اقتصادي

ابهر و دغدغه پروژه های نیمه تمام


تکمیل پروژه های نیمه تمام، اولویت شهرداری ابهر است.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام، اولویت شهرداری ابهر است.

محمدرضا ذوالقدری ها دیروز (5 تیرماه) در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری، از افزایش 23 درصدی بودجه عمرانی شهرداری ابهر خبر داد و اظهار کرد: با تحقق بودجه 540 میلیارد ریالی شهرداری در سال گذشته، امسال 23 درصد افزایش بودجه داشتیم که رقم آن به 700 میلیارد ریال رسیده است.

وی تصریح کرد: با این افزایش در سال جاری، بودجه عمرانی شهرداری نیز با 23 درصد افزایش به بیش از 270 میلیارد ریال رسیده است.

شهردار ابهر در ادامه، اولویت شهرداری را تکمیل پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام عنوان کرد و گفت: از مهم ترین این پروژه ها می توان به تکمیل پروژه بازطراحی و ساماندهی فاز 2 پارک پردیس از سمت بلوار منابع طبیعی، ادامه فعالیت عمرانی در پارک بزرگ شناط و آرامستان جدید 20 هکتاری ابهر و ساختمان اداری، خدماتی در حسین آباد اشاره کرد که با جدیت در دست اقدام است.

ذوالقدری ها با اشاره به محدود بودن منابع مالی و کاهش چشم گیر مبالغ ارزش افزوده شهرداری ها، خاطرنشان کرد: علی رغم همه این مشکلات، فعالیت های عمرانی شهرداری با شتاب و انرژی مضاعف با نظارت عالی معاونت عمرانی شهرداری در حال اجرا است که امیدواریم با بهبود شرایط اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهر و دغدغه پروژه های نیمه تمام

ابهر و دغدغه پروژه های نیمه تمام