مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-25بين الملل

اتحادیه پارلمان عربی: فلسطین مهمترین مسئله ما بوده و خواهد بود


رییس اتحادیه پارلمان عربی با تأکید بر حمایت از مسئله فلسطین، گفت که رؤسای پارلمان های عربی باید طرح های رژیم صهیونیستی برای اشغال دره اردن و بخش هایی از کرانه باختری و جولان را رد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عاطف الطراونه رییس پارلمان اردن که ریاست اتحادیه پارلمان عربی را نیز بر عهده دارد، خواستار موضع گیری قاطع کشورهای عربی علیه طرح صهیونیست ها برای اشغال کرانه باختری شد.

الطراونه تأکید کرد که رؤسای پارلمان های عربی باید طرح های رژیم صهیونیستی برای اشغال دره اردن و بخش هایی از کرانه باختری و جولان را رد کنند.

خبرگزاری فلسطینی صفا به نقل از این مسئول اردنی گزارش داد، اصول اردن در قبال مسئله فلسطین، ثابت است و مردم این کشور مانند عبدالله دوم پادشاه اردن، مخالف هر گونه راه حلی هستند که حقوق تاریخی ملت فلسطین در خاک خود را نابود می کند که در صدر آن، حق تشکیل کشور مستقل قرار دارد .

وی خاطر نشان کرد، پارلمانهای عربی باید به دولتهای خود اعمال فشار کرده و با گروههای تأثیرگذار در تصمیم گیری های بین المللی تماس داشته باشند تا این طرح صهیونیستی را ناکام بگذارند.

الطراونه بر این باور است که طرح اشغال کرانه باختری، تمامی معاهدات صلح را از بین برده و باعث تنش و ناآرامی در سراسر منطقه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه پارلمان عربی: فلسطین مهمترین مسئله ما بوده و خواهد بود

اتحادیه پارلمان عربی: فلسطین مهمترین مسئله ما بوده و خواهد بود