مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-25سياسي

استفتائات جدید تیرماه منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبری، بخش استفتائات دفتر رهبر انقلاب اسلامی به سوالات شرعی ارسالی از جانب مردم پاسخ داده و در قالب بسته ویژه تیرماه 1399 منتشر کرد.

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبری استفتائات جدید ویژه تیرماه را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبری، بخش استفتائات دفتر رهبر انقلاب اسلامی به سوالات شرعی ارسالی از جانب مردم پاسخ داده و در قالب بسته ویژه تیرماه 1399 منتشر کرد.

استفتائات جدید (تیرماه) به شرح زیر است: سفر تحصیلی طلاب و دانشجویان بورسیه سوال 1: آیا سفر تحصیلی طلاب و دانشجویان بورسیه مانند تربیت معلم و افسری که تحصیلشان متصل به اشتغال است، حکم سفر تحصیلی را دارد یا سفر شغلی؟ جواب: سفری که مانند محصلان علوم دینی یا دانشجویان مذکور در سوال، برای تحصیل انجام می دهند به طوری که از زمان تحصیل، جز شاغلان حرفه خاصی قرار می گیرند، حکم سفر شغلی را دارد.

عدم دسترسی به مهر هنگام نماز سوال 2: اگر به هر دلیل هنگام نماز، مُهر از دسترس خارج شود، - مثلاً بچه ای، مهر را ببرد- تکلیف چیست؟ جواب: اگر در بین نماز چیزی که بر آن سجده می کند، گم شود و چیزی که سجده بر آن صحیح است در دسترس نباشد چنانچه وقت، وسعت داشته باشد باید نماز را بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفتائات جدید تیرماه منتشر شد

استفتائات جدید تیرماه منتشر شد