مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-25اقتصادي

زراعت چوب در 200 قطعه اراضی 10 هکتاری در غرب مازندران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: 200 قطعه از اراضی معروف به ده هکتاری غرب استان به زراعت چوب اختصاص پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن خیریانپور پیش ازظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان مازندران در کمپینگ قوی کلار آباد گفت: 15 پرونده واحدهای تولیدی سه شهرستان غرب مازندران در کارگروه تسهیل مورد بررسی قرار گرفته و پس لحاظ کردن موارد قانونی و حقوقی مصوبات لازم به تصویب رسید.

وی افزود: مجوز ساخت 43 مورد اسکله با همکاری معاون عمرانی استانداری و استاندار برای مازندران تصویب شد که در گام نخست باید برای ساخت انها سرمایه گذار جذب شود.

خیریان پور زراعت چوب را یکی دیگر از پروژه هایی دانست که در دستور کار کارگروه تسهیل قرار دارد و اظهار داشت: این صنعت از لحاظ تأمین مصالح برای کارخانه های سلولزی و صیانت از جنگل در 4 هزار هکتار از اراضی منطقه هدف گذاری شده است و در این راستا 200 قطعه از 953 قطعه اراضی ده هکتاری مازندران به زراعت چوب اختصاص پیدا می کند.

خیریانپور با بیان اینکه پنج واحدی تولیدی در عباس آباد و چهار واحد تولیدی در تنکابن در تملک بانک ها قرار دارند، خاطر نشان کرد: 140 واحد تولیدی در مازندران در سال جاری از تملک بانک ها خارج می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زراعت چوب در 200 قطعه اراضی 10 هکتاری در غرب مازندران

زراعت چوب در 200 قطعه اراضی 10 هکتاری در غرب مازندران