مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-25سياسي

جملات تاریخی رهبری معظم در سفر سال 73 راهگشای مشکلات فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برخی مشکلات فرهنگی استان گفت: جملات تاریخی حضرت آقا در سفر سال 73 راهگشای مشکلات فرهنگی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از یاسوج نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در چند دستور کار با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و سایر اعضا برگزار شد.

در این نشست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پژوهشی که توسط یکی از اساتید دانشگاه یاسوج در حوزه فرهنگ استان صورت گرفته بود اظهار کرد: باید در خصوص چنین هشدارهایی که از متن پژوهش و تحقیق بر آمده همچون قانون ستیزی و پارتی بازی با  جدیت بیشتری به فکر پیشگیری و مقابله باشیم.

استاندار با اشاره به اینکه استان خیلی سریع از فرهنگ سنتی به سوی مدرنتیه حرکت کرده است افزود: باید برای آسیب هایی که از این جهت به فرهنگ استان وارد شده برنامه داشته باشیم و برنامه ها هم باید پژوهش محور باشد تا بتوانیم بر اساس تحقیقات و پژوهش های دقیق برای مشکلات فرهنگی استان برنامه ریزی کنیم.

کلانتری با بیان اینکه نباید همه چیز را در استان دارای مشکل بببینم افزود: برای مثال از دل همین استان یک دانشگاه توانست در کشور و منطقه حرف برای گفتن داشته باشد که این موفقیت دانشگاه یاسوج حاصل تلاش های فرزندان همین استان بوده و نباید همه چیز را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جملات تاریخی رهبری معظم در سفر سال 73 راهگشای مشکلات فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

جملات تاریخی رهبری معظم در سفر سال 73 راهگشای مشکلات فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد