مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-25سياسي

تقدیر آیت الله سبحانی از خیرین سلامت و ستادهای مردمی


یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی گفت: در روزهای سختی که سلامت و امنیت روانی جامعه در التهاب و نگرانی بسر می برد بسیاری از انسان های شریف بدون هیچ چشم داشتی مشکلات مردم را رفع می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام آیت الله العظمی جعفر سبحانی به مناسبت تجلیل از خیرین سلامت و ستادهای مردمی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم (وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا) (مائده 32) انسان در منظر ادیان آسمانی موجودی ارزشمند و ودیعه الهی در روی زمین است و در میان همه آفریده ها کرامت و عزّت خاصی دارد، در آیه ای از قرآن مجید که در طلیعه سخن بدان اشاره شد خداوند متعال می فرماید: وهر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است .

در این روزهای سخت که سلامت و امنیت روانی جامعه در التهاب و نگرانی بسر می برد بسیاری از انسان های شریف، بدون هیچ چشم داشتی به رفع مشکلات مردم پرداخته و خیرین، با انفاقِ مال خود برای خشنودی و رضای خدا قدم گذاشته که هرآینه خداوند نیکوکاران را دوست می دارد.

و نیز کادر درمانی در حوزه سلامت که انصافاً از جان گذشتگی کرده و در این مدت و حتی در ایام نوروز دور از خانه و کاشانه به مدد هم نوعان خود شتافتند، مصداق همین آیه مبارکه هستند تو گویی همه مردم را زنده کرده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر آیت الله سبحانی از خیرین سلامت و ستادهای مردمی

تقدیر آیت الله سبحانی از خیرین سلامت و ستادهای مردمی