مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 10:052020-06-25سياسي

خط قرمز قوه قضاییه فساد است


خط قرمز قوه قضاییه فساد است و با همه توان مبارزه خواهد شد و اگر شخصی از فساد مطلع باشد در صورت اطلاع به قوه قضاییه قطعاً مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از اراک، حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی ظهر امروز در جلسه با مجمع نمایندگان استان مرکزی وفاق و همدلی را لازمه پیگیری مطلوب مطالبات دانست و اظهار کرد: همان طور که در دوره جدید قوه قضاییه این وفاق و تغییر رویکرد دیده می شود نیاز است در مجلس شورای اسلامی نیز چنین شرایطی ایجاد شود که حداقل در بخش قوه قضاییه و مقننه شاهد یک اتحاد و همبستگی باشیم.

وی با تأکید بر این نکته که انسجام بستر پیگیری مؤثرتر مطالبات است، ادامه داد: بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان نیاز است هم صدایی شکل بگیرد و با این هم صدایی مطالبات استان پیگیری شود.

رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان این توضیح که تا زمان تأثیرگذاری در این سمت خدمت خواهم کرد و به محض اینکه بدانم در این جایگاه اثرگذاری ندارم ادامه نخواهم داد، افزود: در اردیبهشت سال جاری حدود سه هزار و 500 پرونده مورد بررسی و تا پایان خردادماه نیز بیش از پنج هزار 500 پرونده از قبل مانده رسیدگی و خاتمه یافت.

موسوی گفت: خط قرمز قوه قضاییه فساد است و با همه توان مبارزه خواهد شد و اگر شخصی از فساد مطلع باشد در صورت اطلاع به قوه قضاییه قطعاً مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز قوه قضاییه فساد است

خط قرمز قوه قضاییه فساد است