مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 10:052020-06-25ورزشي

فینالیست های مسابقه قرآنی اسراء معرفی شدند/ اضافه شدن کارت طلایی به رقابت ها


اسامی نفرات راه یافته به فینال نهمین دوره مسابقه تلویزیونی اسراء اعلام شد که بر اساس آن در هر رشته 12 نفر به فینال این رقابت راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس اسامی فینالیست های نهمین دوره مسابقه تلویزیونی اسرا اعلام شد که بر اساس آن 45 نفر در سه رشته و شش گروه شامل سبک عبدالباسط بالای 16 و زیر 16 سال، سبک منشاوی بالای 16 و زیر 16 سال و سبک مصطفی اسماعیل بالای 16 و زیر 16 سال موفق به راه یابی به فینال مسابقات شدند.

در بخش های منشاوی و مصطفی اسماعیل 6 نفر در هر گروه زیر 16 و بالای 16 سال قرار گرفتند اما در رشته تلاوت تقلیدی عبدالباسط با توجه به ویژگی خاص این سبک در بخش زیر 16 سال 10 نفر و در بخش بالای 16 سال تنها دو نفر موفق به راهیابی به فینال مسابقات شدند.

در این دوره همچنین تعداد 9 نفر از شرکت کنندگان (در هر رشته سه نفر) با استفاده از کارت طلایی داوران به فینال راه پیدا کرده اند تا به رقابت با دیگر فینالیست ها بپردازند.

فرصت کارت طلایی به افرادی که از دید داوران استعداد تلقی شده اند اهدا شده است.

در نهمین دوره مسابقه تلویزیونی اسرا 1000 نفر فایل های صوتی خود را ارسال کردند، از بین این افراد و پس از ارزیابی اولیه 380 نفر به عنوان افراد منتخب به مرحله حضوری راه پیدا کردند و در نهایت نیز از بین این افراد 45 نفر به فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینالیست های مسابقه قرآنی اسراء معرفی شدند/ اضافه شدن کارت طلایی به رقابت ها

فینالیست های مسابقه قرآنی اسراء معرفی شدند/ اضافه شدن کارت طلایی به رقابت ها