مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 10:452020-06-25بين الملل

درخواست سئول و واشنگتن از پیونگ یانگ برای اجرای تعهدات خلع سلاح


کره جنوبی و آمریکا، کره شمالی را ترغیب کردند تعهدات خلع سلاح خود را که در مذاکرات گذشته به آن ها پایبند شده، به اجرا بگذارد و تأکید کردند که این دو متحد، - کره جنوبی و آمریکا، کره شمالی را ترغیب کردند تعهدات خلع سلاح خود را که در مذاکرات گذشته به آن ها پایبند شده، به اجرا بگذارد و تأکید کردند که این دو متحد، به سیاستی که دست یابی به خلع سلاح هسته ای کره شمالی را هدف قرار داده، اصرار خواهند ورزید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس ، بیانیه مشترک جئونگ کیئونگ-دو ، وزیر دفاع کره جنوبی و مارک تی.

اسپر ، وزیر دفاع آمریکا یک روز پس از آن صادر شد که کره شمالی ناگهان اعلام کرد اقداماتی که موجب ابطال توافقات 2018 کاهش تنش ها شده و خصومت ها در شبه جزیره کره را بیشتر کرده، به حالت تعلیق درمی آورد.

در بیانیه ای که در واقع به هفتادمین سالگرد شروع جنگ کره اشاره داشت، وزیران دفاع دو متحد (کره جنوبی و آمریکا)، اعلام کردند که آن ها سرسختانه به دفاع از صلحی که در شبه جزیره کره با دشواری به دست آمده، پایبند هستند تا از تلاش های دیپلماتیک برای خلع سلاح کامل جمهوری دموکراتیک خلق کره حمایت کنند.

جئونگ و اسپر همچنین اظهار کردند که خواستار آن هستند کره شمالی به تعهدات خود در همترازی با بیانیه مشترکی که بعد از مذاکرات نشست آمریکا و کره شمالی در سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سئول و واشنگتن از پیونگ یانگ برای اجرای تعهدات خلع سلاح

درخواست سئول و واشنگتن از پیونگ یانگ برای اجرای تعهدات خلع سلاح