مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 10:552020-06-25اقتصادي

بارش اولین باران رگباری خراسان رضوی در تابستان


رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز شاهد افزایش ابرناکی در خراسان رضوی هستیم و عصر فردا، بارش های رگباری به ویژه در قسمت های شمالی استان رخ خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یحیی قاینی پور گفت: از امروز شاهد افزایش ابرناکی در خراسان رضوی هستیم و عصر فردا بارشهای رگباری به ویژه در قسمت های شمالی استان رخ خواهد داد.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند کاهشی دما در استان خراسان رضوی از فردا اظهار کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 38 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که فردا با سه درجه کاهش به 35 درجه می رسد و تا روزهای میانی هفته آینده به میزان 6 تا 7 درجه کاهش خواهد یافت.

وی افزود: وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک از روز جمعه همراه با احتمال بروز خسارت برای مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

قاینی پور از افزایش دما در روزهای پایانی هفته آینده خبر داد و گفت: طبق پیش بینی های انجام شده شاهد افزایش میانگین دمای هوا و موج گرما در استان خراسان رضوی خواهیم بود.

وی بیان کرد: قوچان با کمینه دمای 13 درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای 41 درجه به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش اولین باران رگباری خراسان رضوی در تابستان

بارش اولین باران رگباری خراسان رضوی در تابستان