مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 11:052020-06-25سياسي

مجلس گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی را به قانون تبدیل کند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:مجلس گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی را به قانون تبدیل کند تا ریز جنایات آمریکا طی بازه زمانی 10تا 15 سال تحصیلی برای نسل آینده تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر پنج شنبه در جمع اعضای ستاد هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، جهان شناسی صحیح و انسان شناسی را شرط اول حقوق و حق دانست و افزود: اگر هر موجودی درست شناخته نشود نمی توان حقوق و حدودی برایش تعیین کرد.

وی با طرح این سوال که کسانی که در دنیا دم از حقوق بشر می زنند، تاکنون از انسانیت چه فهمیده اند؟ اظهار کرد: ظلم از دو طیف شامل ستمگر و ستم پذیر بر جان بشر تحقق پیدا می کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر ستم پذیر نباشد ستمگر با تمام انگیزه اش به جایی نمی رسد، اظهار کرد: تنها ستم پذیر ستمگر را یاری می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی، زحمت هایی کشیده می شود اما مسئله ای نبوده که با این میزان تبیین شود.

وی بیان کرد: گفته می شود آمریکا بعد از جنگ جهانی تا امروز در امور 52 کشور دخالت کرده و به صورت غیر قانونی کودتا کرده و تغییر حکومت داده است که باز کردن این مسئله عمق زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی را به قانون تبدیل کند

مجلس گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی را به قانون تبدیل کند