مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 11:552020-06-25سياسي

محدودیت های جدید کرونایی در ساوه اعمال می شود


فرماندار ساوه امروز(پنجشنبه پنجم تیرماه) اعلام کرد: محدودیت های جدید کرونایی به منظور کنترل روند پیشرفت بیماری، در این شهرستان اعمال می شود.

- فرماندار ساوه امروز(پنجشنبه پنجم تیرماه) اعلام کرد: محدودیت های جدید کرونایی به منظور کنترل روند پیشرفت بیماری، در این شهرستان اعمال می شود.

فرماندار ساوه گفت: به دلیل سیر صعودی آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان، محدودیت های جدید کرونایی به منظور کنترل روند پیشرفت بیماری، در این شهرستان اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی میرزایی امروز پنجشنبه پنجم تیرماه در جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه که به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: برداشته شدن برخی محدودیت ها و رعایت نشدن دقیق دستورالعمل بهداشتی از سوی آحاد مختلف جامعه و حضور گسترده مردم در اجتماعات و تجمعات و بی توجهی به فاصله گذاری اجتماعی در دو ماه گذشته آمار مبتلایان را به طور نگران کننده ای افزایش داده است.

وی تصریح کرد: سیر صعودی ابتلا به کرونا نسبت به گذشته نگرانی های مدیریت شهرستان را تشدید کرده است که به نظر می رسد محدود سازی و اعمال شرایط سختگیرانه با اتخاذ تصمیمات جدی و سازوکار مناسب مانع از روند صعودی ابتلا به این بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های جدید کرونایی در ساوه اعمال می شود

محدودیت های جدید کرونایی در ساوه اعمال می شود