مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 12:202020-06-25پزشكي

یک مبتلا به کرونا در همدان 48 نفر را گرفتار ویروس کرونا کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: یک مبتلا به کرونا در یکی از شهرستان های همدان 48 نفر را در میهمانی به بیماری مبتلا کرده که این روند در تجمعات خانوادگی نیز کم و بیش به چشم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید حیدری مقدم ظهر پنج شنبه در جلسه هم اندیشی با مسئولان و کارکنان مرکز آموزشی درمانی سینا اظهار کرد: تاریخ بشر پر از حوادثی شبیه وضعیت کروناست و در مقاطعی از تاریخ بیماری هایی نظیر حصبه و طاعون مرگ و میر بسیار بالایی در دنیا ایجاد کرده اند کمااینکه وضعیت فعلی کرونا نیز مختص استان ما شهر ما یا کشور ما نیست و همه دنیا درگیر آن هستند.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان نمی توان در مورد کرونا چیزی را پیش بینی کرد، گفت: این ویروس و شرایط آن روز به روز پیچیده تر می شود و باید زندگی کردن با کرونا را تمرین کنیم چراکه اگر قرار باشد تمام انرژی خود را بر این بیماری متمرکز کنیم کشور به نابودی می رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه در روند مقابله باید همه ابعاد این بیماری باهم دیده شود، گفت: کرونا همه معادلات و نظم جهانی را به هم ریخته به طوری که پیش بینی شده تا سال 2025 حدود 70 درصد مشاغل دنیا از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه متأسفانه اقتصاد کشور ما به نفت وابسته است، عنوان کرد: در حال حاضر که در محاصره انواع تحریم ها قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مبتلا به کرونا در همدان 48 نفر را گرفتار ویروس کرونا کرد

یک مبتلا به کرونا در همدان 48 نفر را گرفتار ویروس کرونا کرد