مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 13:052020-06-25سياسي

بخش زیادی از کشاورزی کشور ما سنتی و خرده پا است


بخش زیادی از کشاورزی کشور ما سنتی و خرده پا است که با آموزش بهره برداران، این امر برطرف و دانش به مزارع و باغات وارد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در سفر یک روزه خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان های رابر و بافت و هیات همراه به اتفاق مسئولین ذیربط استان و شهرستان از عملیات اجرایی طرح مبارزه با آفت کرم خراط در 110 هکتار از باغات گردو در روستای ننیز علیا و سفلی شهرستان رابر بازدید کرد.

در ادامه این سفر وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه از طرح پرورش بزکرکی در شهرستان بافت بازدید و در جریان مشکلات و مزیت های این طرح قرار گرفت.

درادامه این سفر آقای خاوازی از کارخانه کرک جمیل بافت نیز بازدید به عمل آورد وی همچنین از یک نمایشگاه صنایع دستی عشایر در دشتاب بافت نیز بازدید کرد.

افتتاح گلخانه قرنطینه 62 هزار نهالی گردوی اصلاح شده در منطقه دشتاب روستای اسلام آباد از دیگر برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان بافت بود.

وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از گلخانه قرنطینه نهال گردو شهرستان بافت گفت: استفاده از نهال های اصلاح شده، موجب ایجاد باغ های همگون و اقتصادی و افزایش کیفیت و کمیت تولید می شود و این قدم بسیار بزرگ با مشارکت جهاد کشاورزی ،بسیج سازندگی و همکاری مردم درحال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش زیادی از کشاورزی کشور ما سنتی و خرده پا است

بخش زیادی از کشاورزی کشور ما سنتی و خرده پا است